Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mateřská škola
Slezák, Václav ; Vlček, Ing Karel (oponent) ; Vlček, Milan (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a stavební řešení pro mateřskou školu ve městě Brně. Jedná se o samostatně stojící novou budovu se dvěma nadzemními podlažími, nepodsklepenou, umístěnou na rovinné parcele č. 1510/1 v k.ú. Brno – Komín. Objekt je vyzděný z keramických broušených cihel, zateplen certifikovaným systémem ETICS a je založen na základových pasech. Stropní konstrukci tvoří předpjaté dutinové panely. Objekt je zastřešen dvouplášťovou plochou střechou, dále je navržena jednoplášťová plochá s živičnou krytinou zatížená praným říčním kamenivem. Mateřská škola je navržena celkem pro 60 dětí rozdělených do tří tříd. V 1.NP jsou umístěny dvě třídy společně s výdejnou jídla a technickým zázemím, ve 2.NP umístěna třetí třída, ředitelna a společenská místnost. Projekt byl vypracován pomocí počítačového programu AutoCAD. Při zpracování byl kladen důraz na dispoziční řešení, které je v souladu s provozem mateřských škol.
Mateřská škola
Slezák, Václav ; Vlček, Ing Karel (oponent) ; Vlček, Milan (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh a stavební řešení pro mateřskou školu ve městě Brně. Jedná se o samostatně stojící novou budovu se dvěma nadzemními podlažími, nepodsklepenou, umístěnou na rovinné parcele č. 1510/1 v k.ú. Brno – Komín. Objekt je vyzděný z keramických broušených cihel, zateplen certifikovaným systémem ETICS a je založen na základových pasech. Stropní konstrukci tvoří předpjaté dutinové panely. Objekt je zastřešen dvouplášťovou plochou střechou, dále je navržena jednoplášťová plochá s živičnou krytinou zatížená praným říčním kamenivem. Mateřská škola je navržena celkem pro 60 dětí rozdělených do tří tříd. V 1.NP jsou umístěny dvě třídy společně s výdejnou jídla a technickým zázemím, ve 2.NP umístěna třetí třída, ředitelna a společenská místnost. Projekt byl vypracován pomocí počítačového programu AutoCAD. Při zpracování byl kladen důraz na dispoziční řešení, které je v souladu s provozem mateřských škol.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.